Koivu's Mods ♠ - Finland ♥ G36C and Barret M98B + PHOTOS

Guns, grenade, spade, and blocks.
20 posts Page 1 of 2 First unread post
KoivuOfG36C
Deuce
Posts: 16
Joined: Fri Jan 25, 2013 8:15 pm


This is my modpack. Sorry from ugly shotgun and no scope for shotgun. Tell to me what I need to fix etc.

Im Finn and Im on class 6, so Im not good in English :P SORRY!

Elikkäs anteeks koska ei oo scopee shotguniin ja se on joku random sähellys. Kuitenkin näin tohon Barrettiin ja G36C:n aika paljon vaivaa, eli jos joku suomalainen tän lukee nii älkää haukkuko vaan kertokaa suoraan mitä mun pitää korjata jne.

LINK(S)

http://www.mediafire.com/?4k3d92al21r220a

NOTE: YOU NEED WINRAR OR 7-ZIP TO OPEN THE .ZIP FILE!

(SORRY FOR BAD ENGLISH)

FINALLY I GOT THE PHOTOS!

Photos:

G36C (Old photo, It's now black)

Image

Barret Model 98 Bravo (M98B)

Image
Last edited by KoivuOfG36C on Fri Feb 08, 2013 10:27 am, edited 11 times in total.
Nixumoi
Modder
Modder
Posts: 76
Joined: Tue Dec 25, 2012 10:40 am


Ihan näin alkuun, kun laitat kuvia, käytä IMG nappia, älä URL.
Ja sitten aseen kannalta, ite laittaisin liipasinta pari palikkaa etiäpäin, ja tummentaisin värejä. G36C on kuitenkin mustaa muovia. 4/5, erittäin hyvä ensimmäiseksi aseeksi. Jatka vaan yrittämistä.
KoivuOfG36C
Deuce
Posts: 16
Joined: Fri Jan 25, 2013 8:15 pm


Nixumoi wrote:
Ihan näin alkuun, kun laitat kuvia, käytä IMG nappia, älä URL.
Ja sitten aseen kannalta, ite laittaisin liipasinta pari palikkaa etiäpäin, ja tummentaisin värejä. G36C on kuitenkin mustaa muovia. 4/5, erittäin hyvä ensimmäiseksi aseeksi. Jatka vaan yrittämistä.
Kiitos :)
KoivuOfG36C
Deuce
Posts: 16
Joined: Fri Jan 25, 2013 8:15 pm


Nixumoi wrote:
Ihan näin alkuun, kun laitat kuvia, käytä IMG nappia, älä URL.
Ja sitten aseen kannalta, ite laittaisin liipasinta pari palikkaa etiäpäin, ja tummentaisin värejä. G36C on kuitenkin mustaa muovia. 4/5, erittäin hyvä ensimmäiseksi aseeksi. Jatka vaan yrittämistä.
Ja korjaan noi sun jutut mitkä sanoit heti kun oon saanu mun toisen projektin valmiiks. Teen nyt jotain Sniper Riflee.
Nixumoi
Modder
Modder
Posts: 76
Joined: Tue Dec 25, 2012 10:40 am


KoivuOfG36C wrote:
Nixumoi wrote:
Ihan näin alkuun, kun laitat kuvia, käytä IMG nappia, älä URL.
Ja sitten aseen kannalta, ite laittaisin liipasinta pari palikkaa etiäpäin, ja tummentaisin värejä. G36C on kuitenkin mustaa muovia. 4/5, erittäin hyvä ensimmäiseksi aseeksi. Jatka vaan yrittämistä.
Ja korjaan noi sun jutut mitkä sanoit heti kun oon saanu mun toisen projektin valmiiks. Teen nyt jotain Sniper Riflee.
Suosittelen niitä kuvia. Kukaan ei tahdo edes ladata teoksias. Teet turhaan näitä jos et oo valmis näyttämään niitä.
KoivuOfG36C
Deuce
Posts: 16
Joined: Fri Jan 25, 2013 8:15 pm


Nixumoi wrote:
KoivuOfG36C wrote:
Nixumoi wrote:
Ihan näin alkuun, kun laitat kuvia, käytä IMG nappia, älä URL.
Ja sitten aseen kannalta, ite laittaisin liipasinta pari palikkaa etiäpäin, ja tummentaisin värejä. G36C on kuitenkin mustaa muovia. 4/5, erittäin hyvä ensimmäiseksi aseeksi. Jatka vaan yrittämistä.
Ja korjaan noi sun jutut mitkä sanoit heti kun oon saanu mun toisen projektin valmiiks. Teen nyt jotain Sniper Riflee.
Suosittelen niitä kuvia. Kukaan ei tahdo edes ladata teoksias. Teet turhaan näitä jos et oo valmis näyttämään niitä.
Ok, voin koklaa jos NE NYT VAAN VITUT TOIMIS!!
KoivuOfG36C
Deuce
Posts: 16
Joined: Fri Jan 25, 2013 8:15 pm


Nixumoi wrote:
KoivuOfG36C wrote:
Nixumoi wrote:
Ihan näin alkuun, kun laitat kuvia, käytä IMG nappia, älä URL.
Ja sitten aseen kannalta, ite laittaisin liipasinta pari palikkaa etiäpäin, ja tummentaisin värejä. G36C on kuitenkin mustaa muovia. 4/5, erittäin hyvä ensimmäiseksi aseeksi. Jatka vaan yrittämistä.
Ja korjaan noi sun jutut mitkä sanoit heti kun oon saanu mun toisen projektin valmiiks. Teen nyt jotain Sniper Riflee.
Suosittelen niitä kuvia. Kukaan ei tahdo edes ladata teoksias. Teet turhaan näitä jos et oo valmis näyttämään niitä.
Noni nyt toimii :) Se oli vaa mun koneessa se juttu.
Buffet_of_Lies
Mapper
Mapper
Posts: 402
Joined: Tue Nov 20, 2012 11:25 am


Hey guys. No big deal but could you try to keep the conversation in English, please? Kiitos Green_Wink1
KoivuOfG36C
Deuce
Posts: 16
Joined: Fri Jan 25, 2013 8:15 pm


Buffet_of_Lies wrote:
Hey guys. No big deal but could you try to keep the conversation in English, please? Kiitos Green_Wink1
Okay. But why?
Buffet_of_Lies
Mapper
Mapper
Posts: 402
Joined: Tue Nov 20, 2012 11:25 am


Because English is the "lingua franca" of this message board. It also saves me the trouble of running your discussion through Google Translate in order to figure out whether you're having a polite discussion or not.
Nixumoi
Modder
Modder
Posts: 76
Joined: Tue Dec 25, 2012 10:40 am


Buffet_of_Lies wrote:
Because English is the "lingua franca" of this message board. It also saves me the trouble of running your discussion through Google Translate in order to figure out whether you're having a polite discussion or not.
Sure thing. Its just that his english isn't that good so I thought it would be better to speak Finnish. I'll add an english translation with my messages from now on.
Buffet_of_Lies
Mapper
Mapper
Posts: 402
Joined: Tue Nov 20, 2012 11:25 am


Yeah. It's really no big deal. I see you guys were just helping each other out. Carry on!
Nixumoi
Modder
Modder
Posts: 76
Joined: Tue Dec 25, 2012 10:40 am


Finnish/Suomeksi:
Spoiler:
Nyt M98B näyttää enemmän oikealta! Saanko pyytää että teet rynnäkkökiväärin? Jotain simppeliä, kuten Ak47 tai M16.
Kokeile käyttää samaa keinoa millä itse loihdin aseeni, eli pidät Slab6 ikkunamuodossa (se missä se ei vie koko ruutua) ja pidät oikean aseen kuvaa taustalla. Etsi kuvasta aina pieniä yksityiskohtia joita voit lisätä aseeseen. Hyvä peukkusääntö mitä myös käytän on 3 palikan sääntö. Ase ei saa olla 3 palikkaa paksumpi leveys suunnassa. Pitkä se saa olla, mutta viidettä kerrosta ei saa käyttää (ellei ole täysin pakko, kuten omassa KSG:ssä).
English
Spoiler:
Now the M98B looks more like its real life counterpart! May I suggest you make an assault rifle? Something simple, like an AK47 or M16. Try using a method I use, which means keeping Slab6 in the window mode, and keeping a real life picture of the gun on your background. Keep looking for small details to add. A good rule of the thumb that I use myself is the 3 block rule. Don't make your guns more than 3 blocks thick (though exceptions can be made, like with my KSG).
KoivuOfG36C
Deuce
Posts: 16
Joined: Fri Jan 25, 2013 8:15 pm


Nixumoi wrote:
Finnish/Suomeksi:
Spoiler:
Nyt M98B näyttää enemmän oikealta! Saanko pyytää että teet rynnäkkökiväärin? Jotain simppeliä, kuten Ak47 tai M16.
Kokeile käyttää samaa keinoa millä itse loihdin aseeni, eli pidät Slab6 ikkunamuodossa (se missä se ei vie koko ruutua) ja pidät oikean aseen kuvaa taustalla. Etsi kuvasta aina pieniä yksityiskohtia joita voit lisätä aseeseen. Hyvä peukkusääntö mitä myös käytän on 3 palikan sääntö. Ase ei saa olla 3 palikkaa paksumpi leveys suunnassa. Pitkä se saa olla, mutta viidettä kerrosta ei saa käyttää (ellei ole täysin pakko, kuten omassa KSG:ssä).
English
Spoiler:
Now the M98B looks more like its real life counterpart! May I suggest you make an assault rifle? Something simple, like an AK47 or M16. Try using a method I use, which means keeping Slab6 in the window mode, and keeping a real life picture of the gun on your background. Keep looking for small details to add. A good rule of the thumb that I use myself is the 3 block rule. Don't make your guns more than 3 blocks thick (though exceptions can be made, like with my KSG).
JeppisJebulis. En voi olla koneella ny hirveesti koska F-Secure loppunu ja tietysti ei oo rahaa. Mut ostan sen 20.2 - 25.2 :) Voin koklaa tehä AR:n, olisin kiinnostunu mieluummin tekeen jotain tyyliin G3A3.

English
Uliuliuliuliuuu
Nixumoi
Modder
Modder
Posts: 76
Joined: Tue Dec 25, 2012 10:40 am


Dude, F-Secure sucks. Just use Microsoft Security Essentials.
20 posts Page 1 of 2 First unread post
Return to “Weapons”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests